woensdag 20 januari 2010

Jamie' s America

Jamie' s culinaire avonturen in Amerika...al net zo leuk als de Amerika reis van Stephen Fry. Vooral het stuk over de anti restaurantjes in New York is interessant. Ik zag dat er in Nederland al navolging was. Op je blog een oproep doen voor het etentje dat je gaat verzorgen. Mensen selecteren en je hebt je eigen restaurantje.
http://www.jamieoliver.com/jamies-america/new-york

Over 23 dingen kan ik nog weinig zeggen. Ik vind het een onoverzichtelijke website. Liever de site meer gestructureerd en minder lappen tekst.

3 opmerkingen:

  1. Dit kan nog een interessant blog worden als je over deze culinaire dingen gaat schrijven.

    Als je de 23dingen wat gestructureerder wilt volgen dan kun je in de menubalk van de site op "Dingen" klikken. Daarna kun je het ding waar je aan gaat werken aanklikken en dan krijg je alleen die betreffende oefening in beeld. Nadeel is dat je daardoor wel de tussenberichten mist, zoals die over het instellen van de juiste tijd op je blog. Of werk je echt om half 4 's nachts?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk.
    Ik ga de menubalk gebruiken. Ik ben meer voor gelijk overal op klikken en kijken wat er gebeurt. Te ongeduldig om te lezen.
    Instellen van de tijd is niet nodig voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De juiste instelling. Meteen aanvallen en later maar zien wat er nog te veranderen valt.

    BeantwoordenVerwijderen