zondag 24 januari 2010

web 2.0

Een digitaal weekje. 23 dingen + het testen van onze nieuwe website.
Bibliotheek 2.0, gebruik ik al een tijdje. Niet omdat de wereld zo verandert maar omdat het gewoon handig is. Ik deel ervaringen, resultaten en informatie mbt marketing gerelateerde zaken. Dat allemaal in de groep communicatie en marketing.
Ben ook maar gelijk met Flickr aan de gang gegaan. Zo krijgen de foto's op mijn zolder een betere plek dan de vergetelheid van de lege schoenendoos. Deze foto's gaan terug tot 1886.
Het volgende onderwerp is RSS geloof ik. Ooit mee begonnen, snel weer weg ermee. Ik kreeg teveel info.

1 opmerking:

  1. Bibliotheek 2.0 is een gevolg van de veranderende wereld. Het is een platform dat anderen in staat stelt waarde te creƫren. Het verlaagt drempels en vervaagt grenzen, want zelden was het zo makkelijk om met collega's uit het hele land (and beyond) samen te werken. En je hoeft er niet eens voor te reizen. iedereen vindt overal het wiel uit en dankzij bibliotheek 2.0 kom je dat in iedergeva wat eerder te weten. Mits iedereen open e transparant zijn informatie deelt.

    BeantwoordenVerwijderen