vrijdag 19 maart 2010

infobesitas


De bibliotheek van Randers(Noord Jutland) is goed bezig. Denen zijn altijd al iets voortvarender en progressiever dan Nederlanders. Onskyld.
Ik heb de chat niet geprobeerd. De bibliothecaris was offline. Ik zag dat ze ook Twitteren. Wat ik erg leuk vond was het online magazine. Daarin kun je een hoop kwijt. Er staat bijvoorbeeld een youtubefilmpje op. Dat laat een interview met een krimi auteur zien.
Wanneer ik nu mijn Twitter bekijk dan zie ik slechts het fotootje van Jan Klerk.
Ik wil geen infobesitas krijgen. Het getwitter van Jan is echt teveel.

1 opmerking:

  1. Dan heb je Edwin Mijnsbergen nog niet gevolgd... Maar er zijn anderen die wat meer gedoseerd omgaan met het medium. En niets verplicht je om al die tweets ook daadwerkelijk te lezen en te volgen. Koppensnellen en als jee een tijdje niet gekeken hebt, je daarover ook niet schuldig voelen. Jammer dan.

    BeantwoordenVerwijderen