vrijdag 12 februari 2010

Canada donut


Wat leuk om plaatjes te bewerken. Ik heb de nieuwe donut van Tim Hortons bewerkt. Verlekker je via het plaatje. Misschien een goede reden om een keertje Canada te bezoeken. Fantastisch land! Vanwege de olympische spelen in Vancouver is deze donut met kleine maple leafs ontworpen. Ik hoop toch zo dat ze goud winnen met hockey. Thuis zal dat een positieve boost geven. Mijn zoon zelf een fanatiek ijshockeyer heeft ook zo'n hockeybag!!!!!!!!!

Web 2.0 vind ik praktisch. Twitter is voor mij het enige medium voor de bieb. Flickr kan suf overkomen. Dit naar aanleiding van de voorbeelden die ik zie mbt bibliotheken. Dat is net zo bij de youtubefilmpjes. Zo saai om lopend door de bibliotheek een filmpje te maken met commentaar.
Wij willen flickr gebruiken om foto's van onze activiteiten te laten zien. Mensen willen echt alleen weten of ze ook op een foto staan.
Ik heb nu een igoogle. Misschien handiger dan dat Netvibes. Kortom ik vermaak mij er wel mee.

3 opmerkingen:

  1. Mijn zoon heeft een basketbalbag dus het filmpje is een feest van herkenning. Kom maar eens een basketbalhal binnen als er al een tijdje gespeeld wordt.Om maar niet te spreken over de kleedkamer, waar ik natuurlijk om verschillende redenen nooit binnenkom.
    Bij mij thuis wordt er graag naar allerlei sporten gekeken en de Olymische Spelen staan dan ook steeds aan op tv. Gisteren natuurlijk naar Sven gekeken maar het Ijshockey gaan we ook volgen.
    Canada staat boven op mijn lijst van landen die ik nog wil bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag porpoise,

    Lekker zo'n donut! Maar nu even niet. Ik ben (voor de zoveelste keer) met 'Sonjbakkeren' begonnen. Of zou het zeer intensief kijken naar het schaatsen tijdens de Olympische Spelen ook wat extra vet verbranden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie spirit Porpoise! Die opmerking over Twitter doet mijn hart sneller kloppen. Ben benieuwd naar je bevindingen bij Ding 12.
    Ik heb ook z'n ijshockeyfanaat in mijn kennisenkring, Bill from Canada. Overdag is hij groentenboer, maar 's avonds reageert hij zijn agressie af op een puck. (vrij naar Jambers)

    BeantwoordenVerwijderen