maandag 1 februari 2010

netvibes grrrrrrrrrr

Ik heb zo'n netvibes account aangemaakt. Maar dan. De rest lukt niet meer. Een aantal widgets erop gezet die ik nu nergens meer zie. Ik word graag op de hoogte gehouden van trend,film,en muzieknieuws. Ik wil ook weten of er een nieuwe donut is ivm Olympische Winterspelen in Vancouver. Voor dat laatste kijk ik even snel op de site van Tim Hortons en dan zie ik 'm al. Hier kan ik niet tegen. Onduidelijke site. Voor mij in ieder geval. Daar krijg ik de kriebels van.

2 opmerkingen:

  1. Hè gelukkig, Porpoise, ik ben niet de enige die wat aanloop-problemen heeft.
    hou vol hoor, met zijn allen....groet, Vuurziel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas op Porpoise. Het kan zijn dat je de pagina hebt aangepast zonder te zijn ingelogd. Dan is het gelijk weer verdwenen als je de pagina verlaat. Eerst inloggen en dan aanpassen.

    BeantwoordenVerwijderen