woensdag 3 februari 2010

Netvibes part 2


Ik heb nu een Netvibes pagina met een paar widgets erop over film, muziek e.d.
Ik vind het wel goed zo.

Ik ben wel enthousiast over Flickr. Toch in het diepst van mijn gedachten een bibliothecaris gebleven. Al die oude foto's die in dozen en plastic tasjes op zolder liggen komen beschikbaar voor vrienden en familie. Ik denk wel dat het een leven lang werk gaat worden.

Gisteren Jamie gevolgd naar LA. Je kijkt je ogen uit wat je daar allemaal aan Mexicaanse producten kunt kopen.

2 opmerkingen:

  1. Ik vond zijn uitzending in New Oreleans ook erg leuk. Het water liep me in de mond.

    Heb je al geprobeerd om een aantal RSS-feeds op je Netvibes te zetten. Dan wordt het pas echt nuttig. Dan wordt je Netvibespagina je persoonlijke nieuwscentrum, met alle nieuwe informatie die voor jou van belang is. Het inregelen kost even tijd, maar daarna is het een enorme tijdbespaarder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik eet nauwelijks Mexicaans, maar dit ziet er wel heerlijk en profi uit. Zó vind ik het ook wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen